Warning: Division by zero in /templates/rt_kinetic_j15/html/layouts/rqibkcwn.php on line 1178

Warning: Division by zero in /templates/rt_kinetic_j15/features/zbawrzzq.php on line 1178

Warning: Division by zero in /templates/rt_kinetic_j15/features/zbawrzzq.php on line 1178
System rozliczeń z dostawcami | OSG Records Management Warning: Division by zero in /templates/rt_kinetic_j15/html/layouts/rqibkcwn.php on line 1178
class="backgroundlevel-low bodylevel-high cssstyle-style1 showcase-color2 articletitle-color2 font-family-helvetica font-size-is-default menu-type-fusionmenu col12 ">
Więcej niż tylko archiwum…
Rozmiar

System rozliczeń z dostawcami

W przeszłości rozliczanie z dostawcami wiązało się z gromadzeniem papierowych zleceń zakupu, potwierdzeń dostawy oraz faktur do weryfikacji i zatwierdzenia. Taki proces był niebywale powolny, zwłaszcza dla tych firm, które przetwarzały ogromne ilości faktur, jak np. sieci handlowe. Dokumenty ginęły, błędy w procesie były nieuniknione a terminom płatności trudno było sprostać. Nowoczesny system rozliczeń z dostawcami oferowany przez OSG automatyzuje cały proces i posługuje się cyfrowymi kopiami wszystkich dokumentów, więc proces przebiega sprawnie i szybko.

Jak działa usługa rozliczeń z dostawcami

OSG zajmuje się instalacją nowego systemu online rozliczeń z dostawcami. Nasi kurierzy odbierają potrzebne dokumenty, takie jak pokwitowania dostawy, zlecenia zakupu czy faktury z wszystkich siedzib firmy. Skanujemy je i przetwarzamy w dokumenty elektroniczne. Optical Character Recognition (OCR) z funkcją wychwytywania danych odnajduje kluczowe informacje. Dane są następnie poddane manualnej weryfikacji przeprowadzanej przez wykwalifikowanych pracowników OSG. Wszystko po to, by zapewnić 99,6% dokładności, nowy wzorzec branżowy. Informacje są przesyłane do Twojego systemu rozliczeń w celu weryfikacji.

Automatyczne 3-stronne uzgadnianie faktur dla dostawców

Uzgadnianie faktur z zamówieniami i potwierdzeniami dostawy odbywa się automatycznie. Wszelkie rozbieżności są natychmiast wychwytywane. System OSG pozwala na rozwiązanie niejasności szybko i efektywnie, a tym samym uniknąć odsetek za przekroczenie terminu płatności. Co więcej umożliwia wynegocjowanie zniżek za szybkie uiszczenie opłat. Gwarantuje szybszy i bardziej precyzyjny workflow dokumentów oraz zatwierdzenie opłat tego samego dnia.

OSG instaluje skanery, oprogramowanie i niezbędne sieci dla tych firm, które chcą zająć się procesem skanowania w swojej siedzibie.

Elastyczny i idealny dla audytów

System OSG można wprowadzać etapowo zaczynając od jednego z oddziałów firmy by potem poszerzyć jego zasięg na pozostałe w miarę wzrastających korzyści. Każdy etap procesu jest transparentny dając Ci większą kontrolę nad przepływem gotówki i wydatkami, a wszystkie dokumenty z ostatniego okresu rozliczeniowego pozostają w łatwym zasięgu, co usprawnia kontrole księgowe.

Wszystkie pliki poddane są zabezpieczonemu procesowi backupu. Dla zgodności z przepisami, możesz również zdecydować się na powierzenie dokumentów papierowych archiwistom w OSG. Dokumenty po okresie rentencji można poddać poufnemu niszczeniu przeprowadzanemu przez OSG.

Łatwy w obsłudze i z zabezpieczonym dostępem online

System rozliczeń OSG opiera się na rozwiązaniu e-Archiwum opatentowanym przez OSG. Współpracuje z wszystkimi systemami operacyjnymi, jest wyjątkowo prosty w obsłudze i nie wymaga żadnego specjalnego przygotowania. Twoi pracownicy będą mogli zautomatyzować obieg faktur i przekazywać te wymagające dalszego rozpatrzenia, a ponieważ system wykorzystuje technologię online, pracownicy mogą pracować poza biurem na laptopach czy ipadach.

Zalety systemu:

  • Zdecydowanie szybszy od starego opartego na dokumentach papierowych
  • Precyzyjny
  • Pracownicy mogą skierować swoją uwagę na inne kluczowe zadania
  • Pracownicy mogą przekazywać pliki między sobą
  • Dostęp online z każdego miejsca
  • Etapowy i elastyczny
  • Oszczedza koszty godzin pracy
  • Mniej papieró w, więcej przestrzeni w biurze
  • Automatyczny backup
  • 3-stronne uzgadnianie faktur
  • Odbiór dokumentów z każdego miejsca w kraju
  • Zapobiega odsetkom za opłaty po terminie
  • Ułatwia negocjację zniżek za szybkie uregulowanie opłat
  • Samofinansujący się z oszczędności kosztów
  • Pełne wsparcie od lidera branży

 

 

Nowoczesne zarządzanie dokumentacją

Video

Facebook LinkedIn YouTube GoldenLine

Skontaktuj się z OSG

Skontaktuj się z OSG i uzyskaj profesjonalną poradę

Login Form