Więcej niż tylko archiwum…
Rozmiar

i-Archiwum inteligentne archiwum

Twoje archiwum zajmuje ogromne połacie cennej przestrzeni biurowej. Do tego jest drogie w utrzymaniu, a odnalezienie dokumentów w nim zajmuje mnóstwo czasu i pochłania sporo energii. Najwyższy czas to zmienić. System i-Archiwum - inteligentne Archiwum: nowoczesne rozwiązanie, które gwarantuje najwyższy standard bezpieczeństwa powierzonych zasobów i ułatwia kontrolę obiegu dokumentów papierowych w Twojej firmie. Obniża koszty administracyjne i personalne związane z obsługą i przechowywaniem dokumentów w firmie. Pozwala na szybkie i bezbłędne znajdowanie dokumentów z dowolnego okresu. Elektroniczny raport daje pełną kontrolę nad ruchem.

i archive

Jak działa i-Archiwum?

Kurierzy OSG Polska odbierają dokumenty z biura klienta, a następnie przewożą do profesjonalnych archiwów OSG. Dokumenty pakowane są w oznakowane kodami kreskowymi pudła. W archiwum OSG dokumenty są odpowiednio klasyfikowane i znakowane kodami kreskowymi. Po zalogowaniu się do i-Archiwum, klient może wyszukiwać dokument oraz go zamówić. Intuicyjne i nowoczesne menu aplikacji i-Archiwum pozwala na szybkie, łatwe i skuteczne znalezienie pojedynczego dokumentu nawet mniej zaawansowanym użytkownikom. Zamówiony oryginał dokumentu dostarczony przez kuriera OSG trafia na biurko zamawiającego. Cały proces przebiega niezwykle sprawnie i jest wyjątkowo ekonomiczny, nawet dla ogromnych zasobów archiwalnych. OSG Polska posiada własną flotę samochodów i wykwalifikowany zespół informatyków, którzy czuwają nad sprawnym funkcjonowaniem i-Archiwum.

Ciężarówki OSG  gotowe są na transport Twojego archiwum. Dzięki wykwalifikowanym i oddanym pracownikom Twoje i-Archiwum będzie gotowe w bardzo krótkim czasie.

Dostęp online 24/7 do i-Archiwum ułatwia pracę z każdego miejsca

Sam wiesz jak wiele czasu i zaangażowania wymaga odszukanie dokumentów z danego okresu. Na zawsze zapomnisz o przeszukiwaniu całego archiwum lub angażowaniu współpracowników w poszukiwania dokumentów. Dlatego też, logując się do i-Archiwum o dowolnej porze ze swojego komputera, laptopa czy tabletu, możesz zlokalizować dowolny dokument jednym kliknięciem. Pracownicy we wszystkich oddziałach również mogą mieć dostęp do dokumentów, a tym samym efektywnie pracować z domu lub w podróży.

Wyszukiwanie dokumentów po słowach

Opcja wyszukiwania po słowach kluczowych w i-Archiwum pozwala odnaleźć każdy dokument, który odnosi się do poszczególnej frazy. Jeśli potrzebujesz oryginałów, po prostu zamawiasz je online. Unikalna technologia kodów kreskowych OSG pozwala na szybkie i sprawne odszukanie dokumentu, który następnie trafia na Twoje biurko. Każdy ruch dokumentu jest rejestrowany, co pozwala zlokalizować pojedynczy dokument i ustalić, kto ostatnio go zamawiał. Z i-Archiwum zmiany personalne czy też urlopy pracowników nie zaburzają sprawnego funkcjonowania firmy.

Zamawianie skanów dokumentów

OSG oferuje również usługę zeskanowania i przesłania mailem potrzebnego dokumentów w postaci pliku pdf. Bardzo ekonomiczne, szybkie rozwiązanie, które gwarantuje bezpieczeństwo oryginałów przechowywanych w archiwach OSG.

Doskonałe zabezpieczenia i warunki przechowywania

Archiwa OSG wyróżniają doskonałe zabezpieczenia przeciwpożarowe i kontrola wilgotności. System kodów kreskowych zwiększa bezpieczeństwo i umożliwia randomizację dokumentów w archiwum na dokumentach gwarantują ich 100% zaszyfrowanie. Klienci w każdym sektorze, w tym bankowości, hipermarketów, turystyki, prawa, finansów, telekomunikacji, usług, paliw, itd., są najlepszym dowodem na wysoki poziom obsługi i wsparcia, jaki zapewnia OSG Polska.

Doradztwo ekspertów od archiwizacji

OSG służy radą w kwestiach okresów przechowywania poszczególnych rodzajów dokumentów. Możesz więc liczyć na fachową obsługę. Po upływie ustawowego czasu przechowywania danego dokumentu, za zgodą klienta zostaje on poufnie zniszczony.

Co zyskujesz z i-Archiwum:

  • Ciągły dostęp on-line do swojego archiwum
  • Nowoczesne, funkcjonalne i świetnie strzeżone archiwum
  • Przestrzeń biurową
  • Redukcję kosztów na personel i wydatków związanych z jego prowadzeniem
  • Szybki i bezbłędny system odnajdowania konkretnych danych z dowolnego okresu
  • Błyskawiczną dostawę potrzebnych dokumentów do rąk własnych
  • Zawsze uporządkowane archiwum, bez względu na procesy wynikające z rozwoju firmy lub innych zmian
  • Zawsze pełną kontrolę nad swoimi dokumentami
  • Realny wzrost efektywności pracy oraz szybszy obieg dokumentów i lepszą wydajność

 

 

Nowoczesne zarządzanie dokumentacją

Video

Facebook LinkedIn YouTube GoldenLine

Skontaktuj się z OSG

Skontaktuj się z OSG i uzyskaj profesjonalną poradę

Login Form